czwartek, 22 sierpnia 2013

Dzielmy sie radością: akcja adoptuj misia

Zgodnie z ideą oszczędzania w życiu codziennym - nie chodzi to o skąpstwo, a zwykłą racjonalizację wydatków ;) tam gdzie można coś poprawić nie tracąc komfortu - postanowiłam napisać dziś o akcji prowadzonej na blogu Super Dzieciaczki Adoptuj Misia. Wiadomo, że każde dziecko kocha pluszaki (i nie tylko dziecko! Przyznaję się do bycia dorosłą obarczoną słabością do tych radosnych pyszczków ;)). W sytuacji w jakiej znalazła się dotychczasowa właścicielka misiów przeznaczonych do oddania w dobre ręce, ja jestem pełna uznania dla jej decyzji. Sama za młodu nie pozwalałam sobie odbierać pluszaków - a i dziś jako dorosła nie jestem chętna do oddania własnych. Zbyt sentymentalna bywam, c'est la vie ;)
Tak czy inaczej, córka autorki bloga jak dla mnie, zasługuje na wsparcie. Przecież wiadomo, że milej jest rozstać się z misiem widząc radość nowych właścicieli, niż tak gdzieś po prostu wyrzucić. Co więcej, pomysł ten jak dla mnie jest bardzo w duchu ekologicznego i ekonomicznego życia. Po co od razu kupować nowe, skoro można wziąć od kogoś w świetnym stanie? I przy okazji sprawić radość obu stronom transakcji ;) Zatem, zapraszam do udziału w akcji.

Dixy

2 komentarze: